Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Egyéb
Események
Jógatippek
Medita Mudita
Workshop

28. TITTIBHÁSZANA

„A tittibha egy szentjánosbogárhoz hasonló rovar. Ebben az ászanában a tüdő és a hasizmok a lehető legfeszesebben összehúzódnak. A gerinc teljesen kinyúlik előrefelé, és a hasi szervekre már a rövid gyakorlása is igen jótékony hatású. A póz hatásai ugyanazok mint a jóganidrászanáé*, a combok azonban itt még jobban kinyúlnak, s nagyobb terhelés nehezedik a nyakra,a gerinc ágyéki-keresztcsonti tájékára és a hasra. *A póz gyakorlása már rövid idő elteltével serkenteni kezdi a vesék, a máj, a lép, a belek, az epehólyag,a prosztata és a húgyhólyag működését. Folyamatos gyakorlása megszabadítja a betegségektől a hasi szerveket. A gyakorlat edzi az ivarmirigyeket is, energiát és életerőt szabadít fel az egészszervezetben. Az idegek megnyugszanak,a testben energia tárolódik, ami hatékonyabb gondolkodásra és munkavégzésre fordítható.” B.K.S.Iyengar

Előző
Következő

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.